چاپ پلی کربنات به روش:      • لیزری             • یووی             • اکوسالونت   

چاپ پلی کربنات

چاپ پلی کربنات تولیدی در مجموعه سپیا با استفاده از چاپگر یووی و به صورت چاپ دیجیتال تولید می‌شود. چاپ یووی از به‌روزترین روشهای چاپ در دنیا است که امکان چاپ رنگ سفید با پوشش بالا و به صورت همزمان درآن امکان‌پذیر بوده و کیفیت نهایی چاپ به دلیل استفاده از لامپ‌های یووی جهت خشک کردن سریع جوهر بر روی .متریال، بسیار بالا بوده و برچسب پلی کربنات نهایی  از چاپی با وضوح بسیار بالا، رنگ‌هایی زنده و شارپ بهره می‌برد

ویژگی ها

کاربردها

  • مقاومت پنل پلی کربنات در شرایط محیطی 90% 90%
  • کیفیت چاپ لیبل پلی کربنات 100% 100%
  • چسبندگی برچسب پلی کربنات 95% 95%

کاربرد های لیبل پلی کربنات: 

  • مقاوم در برابر خط و خش –
  • ضد آب و مقاوم در برابر نور خورسید –
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شستشو –
  • انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ترک خوردگی –

ویژگی پنل پلی کربنات :

  • مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و اشعۀ ماورا بنفش
  • مقاوم در برابر فشار آب، حلال ها (از جمله تینر، بنزین، الکل، روغن) و مواد شیمیایی.
  • نمی شکند
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • خش بر نمی دارد و کشیده نمی شود.
  • اطلاعات برند و نام تجاری را حفظ می کند

متریال مرغوب

ماشین آلات بروز

کنترل کیفیت

ارسال فوری

زمان تقریبی تحویل:    7-4 روز کاری
امکان دوربری : دارد 
امکان سلفون کشی :    ندارد  

مشاهده کلیه

محصولات >

لیبل ژله ای

برچسب شیشه ای

لیبل پشت چسبدار

لیبل متالایز

چاپ لیبل شبرنگ

لیبل شبرنگ

چاپ لیبل و استیکر کاغذی

لیبل پی وی سی

محصولات

مشابه:

چرا سپیا؟

سفارش آنلاین

در مجموعه سپیا امکان ارسال آنلاین به صورت غیر حضوری و دریافت سفارش پس از اتمام مراحل چاپ برای مشتریان عزیز فراهم میباشد.

ماشین آلات متنوع

در مجموعه سپیا طیف وسیعی از ماشین آلات چاپ دیجیتال تهیه و استفاده میگردد.تجهیزات ما شامل پرینتر های اکو سالونت (چینی و ژاپنی)، پرینتر یووی، پرینتر لیزری، لمینیتور وکاتر پلاتر؛ بهترین و بروزترین نوع از انواع خود در سراسر دنیا بوده و محصولی با کیفیت و با تنوع بالا در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و مشتریان با توجه به بودجه، کیفیت، و انتظارات خود امکان انتخاب نوع چاپ مورد نظر را دارا میباشند.

نظارت دقیق
از زمان سفارش گیری تا تحویل محصول نهایی در تمامی مراحل (فایل ارسالی، مراحل چاپ و پس از چاپ) سفارش مورد نظر مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و ایرادات احتمالی رفع میگردد تا محصول نهایی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.
تحویل فوری

 امکان تحویل فوری سفارشات با توجه به ظرفیت بالای ماشین آلات و نیروی انسانی به صورت شبانه روزی فراهم بوده و سفرشات مشتریان عزیز در اسرع وقت تحویل میگردد.

متریال مرغوب

تلاش ما در استفاده از طیف وسیعی از متریالها با توجه به نیاز و انتظارات مشتری میباشد. متریال و مرکب های چاپی ما همواره از بهترین انواع موجود در بازار تهیه و استفاده میشود و مشتری با توجه به بودجه، کیفیت و انتظارات خود امکان انتخاب کاملی را داراست.

ارسال فوری

با توجه به امکان سفارش غیر حضوری، پس از اتمام مراحل چاپ، محصول نهایی بسته بندی و از طرق مختلف (با توجه به نظر مشتری) در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال و تحویل میگردد.

برترین چاپ پلی کربنات

 

 

چاپ پلی‌کربنات با نام پنل پلی‌کربنات نیز مشهور است. این نوع بیشتر در لیبل‌های صنعتی استفاده می‌شود. لیبل‌های این نوع روی صفحه‌کلیدها و پنل‌های انواع مختلف دستگاه‌ها قرار می‌گیرد. متریال پلیمری از جنس پلی‌کربنات بوده و در دستگاه‌های فلت بد و انواع چاپ دیجیتال و مستقیم استفاده می‌شود. سپیا گرافیک یکی از برترین ارائه‌دهندگان چاپ در این حوزه بوده و سابقه طولانی در این زمینه دارد. در ادامه راجع به این نوع از چاپ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

با چاپ پلی‌کربنات بیشتر آشنا شویم

 

لیبل‌های پلی‌کربنات معمولا برای استفاده در روکش کلید‌ها و انواع صفحات مانند LCD مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لیبل‌ها می‌تواند بهترین محافظ برای قسمت فلزی دستگاه‌ها باشد و آن‌ها را از عوامل آسیب‌زننده خارجی مانند رطوبت حفظ کند. علاوه بر این، آن‌ها روی صفحات نمایش نیز استفاده شده و آن‌ها را نسبت به مواد شیمیایی آسیب‌زننده محافظت می‌کند.

برچسب پلی‌کربنات با نام لیبل‌های طلقی (طلق پلی کربنات) نیز مشهورند. این لیبل‌های طلقی به شکل رول یا ورق پلی کربنات  طراحی شده و بافت آن گاهی مات و گاهی شفاف است. شرکت سپیا گرافیک میتواند آن‌ها را در ضخامت‌های مختلف و در ابعاد متفاوتی تولید کند.

چاپ لیبل پلی‌کربنات در چه مواردی استفاده می‌شود؟

 

این نوع برای شرکت‌ها و صنایعی که از دستگاه‌های مختلف صنعتی استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. بعد از چاپ لیبل لازم است تا برچسب راهنما نیز روی صفحه کلید نصب شود تا توسط کاربر قابل استفاده باشد. چاپ‌های لیبلی دستگاه پلی کربنات را در برابر رطوبت و نور مقاوم می‌کنند. این لیبل‌ها به دلیل جنسشان در برابر کشیده یا سابیده شدن مقاومت بالایی دارند.

این نوع چاپ‌ها علاوه بر کاربردی بودن، باعث زیباتر شدن ظاهر دستگاه نیز می‌شوند. چاپ لیبل‌های پلی‌کربنات به شکل معکوس انجام شده و بنابراین رنگ و طرح آن در داخل لیبل قرار می‌گیرد. این امر کمک می‌کند تا مدت زیادی دوام آن‌ها حفظ شده و طرح حک شده به راحتی از بین نرود.

نکته مهمی که درباره این‌گونه پنل‌ها باید بدانید این است که این نوع چاپ پنل پلی کربنات هیچ نیازی به لمینیت‌کشی ندارند. سپیا گرافیک ارائه‌دهنده بهترین محصولات در حوزه چاپ برچسب پلی‌کربنات بوده و می‌تواند این محصولات را در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف برای مشتریان عرضه کند. ارائه لیبل‌ها در رنگ‌بندی متفاوت و امکان‌ برجسته‌سازی برچسب‌ها توسط شرکت سپیا گرافیک وجود دارد.

 

 

Policarbonate - لیبل پنل‌ پلی کربنات چاپ

 

 

قیمت چاپ ورق پلی کربنات چقدر است؟

 

هزینه این نوع مانند سایر خدمات به عوامل گوناگونی که اغلب متغیر هستند، وابسته است. به همین دلیل است که محصولات در این زمینه با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. اما از طرفی دیگر، قیمت ورق پلی کربنات برای مشتری از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها بوده و نیاز است تا اطلاعات کافی راجع به آن به مشتری داده شود. در این بخش به اصلی‌ترین مولفه‌هایی که روی قیمت تاثیر دارند، اشاره خواهیم کرد:

برند

از چه برندی سفارش می‌دهید؟ نوع برند می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه نهایی داشته باشد، بنابراین سعی کنید با برندی همکاری کنید که محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه ارائه دهد. شرکت سپیا گرافیک یکی از مشهورترین برند‌ها در این حوزه بوده که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت جهانی و قیمتی ارزان عرضه می‌کند.

ضخامت

عامل دیگری که روی قیمت نهایی سفارش شما تاثیر دارد، ضخامت است. هنگام انتخاب ضخامت باید بدانید که چه کارایی از محصول انتظار دارید و سپس ضخامت مورد نظر را انتخاب کنید.

طراحی بنر

بدیهی است که طراحی نقش بسیار مهمی در قیمت پلی کربنات دارد. بنابراین در صورتی که طرح اولیه شما کمی پیچیده باشد، باید هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازید. معمولا طرح‌های پیچیده نیاز به ریزه‌کاری زیادی داشته و انرژی بیشتری برای آن‌ها صرف می‌شود. به همین دلیل قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. شرکت سپیا گرافیک می‌تواند انواع طراحی بنر را با توجه به سلیقه و کاربردی که از آن انتظار دارید، برای شما فراهم کند.

از چاپ شبرنگ چه می‌دانید؟

 

لیبل شبرنگ یکی دیگر از انواع لیبل‌ها است که در بازار بسیار مشهور است. این نوع چسب‌دار بوده و حالت خردشوندگی دارند. حالت خردشوندگی لیبل هنگام کنده شدن به طور کلی ظاهر آن را به هم می‌ریزد. بدین ترتیب هنگامی که شبرنگ روی کالاهای مختلف چسبیده شود می‌تواند اصالت کالا را تضمین کند. این لیبل‌ها به محکم‌ترین شکل به سطح مورد نظر می‌چسبند و به راحتی کنده نمی‌شوند.

بدین ترتیب در صورتی که بخواهید آن را از محصول جدا کنید، خرد می‌شوند. لیبل‌های شبرنگ در شب و به طور کلی در نور کم به وضوح قابل مشاهده هستند. شرکت سپیا گرافیک می‌تواند چاپ استیکر شبرنگ (لیبل‌های شبرنگ) را در رنگ‌های مختلف تهیه و ارائه کند.

لیبل شبرنگ 

چند نوع چاپ شبرنگ داریم؟

در محصولاتی که توسط شرکت سپیا گرافیک عرضه می‌شوند، در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوتی هستند. در ادامه انواع آن را نام می‌بریم.

  • شبرنگ پاره شو (خردشونده): در صورتی که گارانتی و ضمانت کالا برای شما اهمیت دارد، این لیبل بسیار مناسب است. زیرا لیبل خردشونده به راحتی کنده نمی‌شود.
  • شبرنگ غیر خردشونده: از نظر ظاهر این دسته با دسته اول بسیار شبیه هستند. اما تفاوت این دو در میزان چسبندگی آن‌ها به سطوح است. این دسته از لیبل‌ها به راحتی جدا شده و چسبندگی خیلی زیادی به سطوح ندارند. این دسته از لیبل شبرنگ‌ها در بیمارستان‌ها، وسایل حمل و نقل شهری، کارخانه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر دودسته لیبل‌های شبرنگی را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید.

مارک ژله‌ای، تعریف و کاربردها

 

 

لیبل ژله‌ای از دیگر محصولات این شرکت است. داشتن لوگو یا مارک یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای پیشرفت در صنعت مارکتینگ است. به همین دلیل تنوع در تولید انواع مارک‌ها در صنایع مشاهده می‌شود. مارک ژله‌ای یکی از مارک‌های مشهور در بازار است که با نام لیبل کریستالی نیز شناخته می‌شود.

مارک‌های ژله‌ای اغلب پشت‌چسب‌دار بوده و به شکل تمام‌رنگی تولید می‌شوند. از جنس پی‌وی‌سی برای تولید پایه مارک ژله‌ای استفاده شده و روی آن با لایه‌ای ژله‌ای با ضخامت 2 تا 3 میلی‌متری پوشانده می‌شود. این کار کمک می‌کند تا مارک برجسته شده و زیبایی خاصی داشته باشد. مارک ژله‌ای حالت برچسبی داشته و به همین دلیل نیاز به هزینه نصب برای آن وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از آن به‌صرفه خواهد بود. اما لازم است تا مارک ژله‌ای را از مراکز معتبر سفارش داده تا محصول با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. شرکت سپیا گرافیک برای تولید مارک ژله‌ای و سایر محصولات خود از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

مارک ژله‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • حالت انعطاف‌پذیری بالایی داشته و بسیار نرم است.
  • همان‌طور که اشاره شد، روی آن یک لایه ژله‌ای وجود دارد که این لایه می‌تواند محصول را از خط و خش و رطوبت محفوظ نگه دارد.
  • در طی گذر زمان هیچ‌گونه تغییر رنگی در آن ایجاد نشده و کیفیت رنگ و طرح آن حفظ می‌شود.
  • چسبندگی بالای آن باعث می‌شود تا روی انواع سطوح به راحتی نصب شود.
  • در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته و طرح و رنگ آن تا 5 سال حفظ می‌شود.

sepia graphic چاپ سپیا گرافیک پلی کربنات

 

 

چاپ پلی‌کربنات چه مزایایی دارد؟

 

از جمله مهم‌ترین دلایل پراستفاده بودن چاپ پلی کربنات، مزایای بی‌شمار آن است. اما این نوع چاپ چه ویژگی‌های خاصی دارد؟ در ادامه به برخی ویژگی‌های مثبت این نوع چاپ اشاره می‌کنیم.

  • مهم‌ترین ویژگی مثبتی که می‌توان به چاپ پلی کربنات نسبت داد، طول عمر بالای آن است. این ویژگی کمک می‌کند تا محصول شما برای همیشه دارای یک برچسب بادوام باشد. بنابراین می‌توان گفت انواع پلی‌کربناتی به‌ویژه برای دستگاه‌های پراستفاده و محیط‌های آسیب‌زننده مانند کارخانه‌ها بسیار مناسب است.
  • معمولا حجم زیادی نداشته و طرح و رنگ روی آن‌ها با وضوح کامل مشخص است.
  • آن‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف و در سایز‌ها و اشکال مختلف تهیه کرد. سپیا گرافیک می‌تواند پیچیده‌ترین طرح‌ها را روی آن‌ها پیاده کرده و اسباب رضایت‌خاطر مشتریان را فراهم کند.
  • امکان برجسته‌سازی و استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع با توجه به نوع کاربرد آن وجود دارد. کافی است هنگام سفارش به مجموعه مورد نظر تاکید کنید که چه نوع ویژگی خاصی مد نظر شماست.
  • این نوع چاپ به شکل معکوس انجام می‌شود. بدین ترتیب طرح و رنگ تحت تاثیر و تخریب محیط قرار نگرفته و دوام خود را حفظ می‌کند.
  • جذب رطوبت در این نوع بسیار کم بوده و لیبل کاملا ضد آب است. به همین دلیل در محیط‌های مرطوب آسیب نمی‌بیند.
  • آن دسته که از جنس پلی‌کربنات تهیه می‌شوند، معمولا در برابر سابش و کشیده شدن، بسیار مقاوم‌اند. علاوه بر آن، تحت تاثیر مواد شیمیایی مختلف قرار نگرفته و تخریب نمی‌شوند. این ویژگی به طور خاصی برای محیط‌های صنعتی مفید است.
  • لیبل‌های مذکور می‌توانند دمای بالا تا 147 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. این ویژگی باعث شده تا در محیط‌های صنعتی با حرارت بالا دوام داشته باشند.
  • دارای ویژگی دی‌الکتریک بوده و قسمت بیرون این برچسب‌ها به مرور زمان زرد و کدر نمی‌شود.
  • برای پایداری شفافیت می‌توانید لایه رویی را با وارنیش پوشانید.

 

 

کلام آخر

 

چاپ  پلی‌کربنات موضوع اصلی این مقاله بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این مدل‌ها یکی از مقاوم‌ترین محصولات در بازار هستند. آن‌ها را می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و برش‌های گوناگون سفارش داد. این دسته لیبل بیشتر در صنایع‌ مورد استفاده قرار گرفته و دوام بسیار بالایی دارند. شرکت سپیا گرافیک یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه چاپ لیبل‌های پلی‌کربنات است. این شرکت‌ آن‌ها را در انواع مختلفی شامل برچسب ژله‌ای، مارک‌ ژله‌ای، چاپ شبرنگ و… تولید می‌کند. علاوه بر این در زمینه چاپ پوستر، برچسب شیشه‌ای، چاپ حرارتی و.. نیز فعالیت می‌کند.

سفارش آنلاین

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ و سایر سایت‌های کلود امکان‌پذیر است

علاوه بر این می‌توانید از طریق فرم سفارش درخواست خود را ثبت نمایید

لیبل ژله ای

چاپ به روش:          • لیزری             • یووی             • اکوسالونت

زمان تقریبی تحویل:    7-4 روز کاری

امکان دوربری :  دارد 

امکان سلفون کشی :   ندارد  

معرفی:

 استیکر  ژله ای  تبلیغاتی که از جنس پلی اورتان یا پلی استرن تشکیل می شود، از انواع مقاوم استیکر ژله ای در بین تمامی برچسب های موجود در جهان است. اصطلاحا این نوع از جنس را  زنده مینامند چرا که خود را ترمیم می کند به همین دلیل هم  مقاومت بسیار بالایی دارد. استیکر ژله ای ماشین یا در واقع برای تمام ماشین های موجود قابل استفاده است و می توان انواع برچسب ژله ای ماشین را در بازار یا سایت های مرتبط مشاهده کنید.

<  کاربردها

 <  ویژگی ها

ویژگی پنل پلی کربنات :
  • مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و اشعۀ ماورا بنفش
  • مقاوم در برابر فشار آب، حلال ها (از جمله تینر، بنزین، الکل، روغن) و مواد شیمیایی.
  • نمی شکند
  • مقاوم در برابر گرما و سرما
  • خش بر نمی دارد و کشیده نمی شود.
  • اطلاعات برند و نام تجاری را حفظ می کند

کاربرد های لیبل پلی کربنات: 

  • مقاوم در برابر خط و خش –
  • ضد آب و مقاوم در برابر نور خورسید –
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شستشو –
  • انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ترک خوردگی –

محصولات مشابه:

برترین چاپ پلی کربنات

 

 

چاپ پلی‌کربنات با نام پنل پلی‌کربنات نیز مشهور است. این نوع بیشتر در لیبل‌های صنعتی استفاده می‌شود. لیبل‌های این نوع روی صفحه‌کلیدها و پنل‌های انواع مختلف دستگاه‌ها قرار می‌گیرد. متریال پلیمری از جنس پلی‌کربنات بوده و در دستگاه‌های فلت بد و انواع چاپ دیجیتال و مستقیم استفاده می‌شود. سپیا گرافیک یکی از برترین ارائه‌دهندگان چاپ در این حوزه بوده و سابقه طولانی در این زمینه دارد. در ادامه راجع به این نوع از چاپ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

با چاپ پلی‌کربنات بیشتر آشنا شویم

 

لیبل‌های پلی‌کربنات معمولا برای استفاده در روکش کلید‌ها و انواع صفحات مانند LCD مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لیبل‌ها می‌تواند بهترین محافظ برای قسمت فلزی دستگاه‌ها باشد و آن‌ها را از عوامل آسیب‌زننده خارجی مانند رطوبت حفظ کند. علاوه بر این، آن‌ها روی صفحات نمایش نیز استفاده شده و آن‌ها را نسبت به مواد شیمیایی آسیب‌زننده محافظت می‌کند.

برچسب پلی‌کربنات با نام لیبل‌های طلقی نیز مشهورند. این لیبل‌های طلقی به شکل رول یا ورقه‌ای طراحی شده و بافت آن گاهی مات و گاهی شفاف است. شرکت سپیا گرافیک میتواند آن‌ها را در ضخامت‌های مختلف و در ابعاد متفاوتی تولید کند.

چاپ لیبل پلی‌کربنات در چه مواردی استفاده می‌شود؟

 

این نوع برای شرکت‌ها و صنایعی که از دستگاه‌های مختلف صنعتی استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. بعد از چاپ لیبل لازم است تا برچسب راهنما نیز روی صفحه کلید نصب شود تا توسط کاربر قابل استفاده باشد. چاپ‌های لیبلی دستگاه را در برابر رطوبت و نور مقاوم می‌کنند. این لیبل‌ها به دلیل جنسشان در برابر کشیده یا سابیده شدن مقاومت بالایی دارند.

این نوع چاپ‌ها علاوه بر کاربردی بودن، باعث زیباتر شدن ظاهر دستگاه نیز می‌شوند. چاپ لیبل‌های پلی‌کربنات به شکل معکوس انجام شده و بنابراین رنگ و طرح آن در داخل لیبل قرار می‌گیرد. این امر کمک می‌کند تا مدت زیادی دوام آن‌ها حفظ شده و طرح حک شده به راحتی از بین نرود.

نکته مهمی که درباره این‌گونه پنل‌ها باید بدانید این است که این نوع چاپ پنل هیچ نیازی به لمینیت‌کشی ندارند. سپیا گرافیک ارائه‌دهنده بهترین محصولات در حوزه چاپ برچسب پلی‌کربنات بوده و می‌تواند این محصولات را در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف برای مشتریان عرضه کند. ارائه لیبل‌ها در رنگ‌بندی متفاوت و امکان‌ برجسته‌سازی برچسب‌ها توسط شرکت سپیا گرافیک وجود دارد.

 

 

Policarbonate - لیبل پنل‌ پلی کربنات چاپ 

 

 

قیمت این نوع چاپ چقدر است؟

 

هزینه این نوع مانند سایر خدمات به عوامل گوناگونی که اغلب متغیر هستند، وابسته است. به همین دلیل است که محصولات در این زمینه با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. اما از طرفی دیگر، قیمت محصول برای مشتری از جمله مهم‌ترین دغدغه‌ها بوده و نیاز است تا اطلاعات کافی راجع به آن به مشتری داده شود. در این بخش به اصلی‌ترین مولفه‌هایی که روی قیمت تاثیر دارند، اشاره خواهیم کرد:

برند

از چه برندی سفارش می‌دهید؟ نوع برند می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه نهایی داشته باشد، بنابراین سعی کنید با برندی همکاری کنید که محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه ارائه دهد. شرکت سپیا گرافیک یکی از مشهورترین برند‌ها در این حوزه بوده که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت جهانی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند.

ضخامت

عامل دیگری که روی قیمت نهایی سفارش شما تاثیر دارد، ضخامت است. هنگام انتخاب ضخامت باید بدانید که چه کارایی از محصول انتظار دارید و سپس ضخامت مورد نظر را انتخاب کنید.

طراحی بنر

بدیهی است که طراحی نقش بسیار مهمی در قیمت دارد. بنابراین در صورتی که طرح اولیه شما کمی پیچیده باشد، باید هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازید. معمولا طرح‌های پیچیده نیاز به ریزه‌کاری زیادی داشته و انرژی بیشتری برای آن‌ها صرف می‌شود. به همین دلیل قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. شرکت سپیا گرافیک می‌تواند انواع طراحی بنر را با توجه به سلیقه و کاربردی که از آن انتظار دارید، برای شما فراهم کند.

از چاپ شبرنگ چه می‌دانید؟

 

لیبل شبرنگ یکی دیگر از انواع لیبل‌ها است که در بازار بسیار مشهور است. این نوع چسب‌دار بوده و حالت خردشوندگی دارند. حالت خردشوندگی لیبل هنگام کنده شدن به طور کلی ظاهر آن را به هم می‌ریزد. بدین ترتیب هنگامی که شبرنگ روی کالاهای مختلف چسبیده شود می‌تواند اصالت کالا را تضمین کند. این لیبل‌ها به محکم‌ترین شکل به سطح مورد نظر می‌چسبند و به راحتی کنده نمی‌شوند.

بدین ترتیب در صورتی که بخواهید آن را از محصول جدا کنید، خرد می‌شوند. لیبل‌های شبرنگ در شب و به طور کلی در نور کم به وضوح قابل مشاهده هستند. شرکت سپیا گرافیک می‌تواند چاپ استیکر شبرنگ (لیبل‌های شبرنگ) را در رنگ‌های مختلف تهیه و ارائه کند.

لیبل شبرنگ 

چند نوع چاپ شبرنگ داریم؟

در محصولاتی که توسط شرکت سپیا گرافیک عرضه می‌شوند، در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوتی هستند. در ادامه انواع آن را نام می‌بریم.

  • شبرنگ پاره شو (خردشونده): در صورتی که گارانتی و ضمانت کالا برای شما اهمیت دارد، این لیبل بسیار مناسب است. زیرا لیبل خردشونده به راحتی کنده نمی‌شود.
  • شبرنگ غیر خردشونده: از نظر ظاهر این دسته با دسته اول بسیار شبیه هستند. اما تفاوت این دو در میزان چسبندگی آن‌ها به سطوح است. این دسته از لیبل‌ها به راحتی جدا شده و چسبندگی خیلی زیادی به سطوح ندارند. این دسته از شبرنگ‌ها در بیمارستان‌ها، وسایل حمل و نقل شهری، کارخانه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر دودسته لیبل‌های شبرنگی را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید.

مارک ژله‌ای، تعریف و کاربردها

 

 

لیبل ژله‌ای از دیگر محصولات این شرکت است. داشتن لوگو یا مارک یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای پیشرفت در صنعت مارکتینگ است. به همین دلیل تنوع در تولید انواع مارک‌ها در صنایع مشاهده می‌شود. مارک ژله‌ای یکی از مارک‌های مشهور در بازار است که با نام لیبل کریستالی نیز شناخته می‌شود.

مارک‌های ژله‌ای اغلب پشت‌چسب‌دار بوده و به شکل تمام‌رنگی تولید می‌شوند. از جنس پی‌وی‌سی برای تولید پایه مارک ژله‌ای استفاده شده و روی آن با لایه‌ای ژله‌ای با ضخامت 2 تا 3 میلی‌متری پوشانده می‌شود. این کار کمک می‌کند تا مارک برجسته شده و زیبایی خاصی داشته باشد. مارک ژله‌ای حالت برچسبی داشته و به همین دلیل نیاز به هزینه نصب برای آن وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از آن به‌صرفه خواهد بود. اما لازم است تا مارک ژله‌ای را از مراکز معتبر سفارش داده تا محصول با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. شرکت سپیا گرافیک برای تولید مارک ژله‌ای و سایر محصولات خود از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

مارک ژله‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • حالت انعطاف‌پذیری بالایی داشته و بسیار نرم است.
  • همان‌طور که اشاره شد، روی آن یک لایه ژله‌ای وجود دارد که این لایه می‌تواند محصول را از خط و خش و رطوبت محفوظ نگه دارد.
  • در طی گذر زمان هیچ‌گونه تغییر رنگی در آن ایجاد نشده و کیفیت رنگ و طرح آن حفظ می‌شود.
  • چسبندگی بالای آن باعث می‌شود تا روی انواع سطوح به راحتی نصب شود.
  • در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته و طرح و رنگ آن تا 5 سال حفظ می‌شود.

sepia graphic چاپ سپیا گرافیک پلی کربنات 

 

 

چاپ پلی‌کربنات چه مزایایی دارد؟

 

از جمله مهم‌ترین دلایل پراستفاده بودن چاپ پلی کربنات، مزایای بی‌شمار آن است. اما این نوع چاپ چه ویژگی‌های خاصی دارد؟ در ادامه به برخی ویژگی‌های مثبت این نوع چاپ اشاره می‌کنیم.

  • مهم‌ترین ویژگی مثبتی که می‌توان به این نوع چاپ نسبت داد، طول عمر بالای آن است. این ویژگی کمک می‌کند تا محصول شما برای همیشه دارای یک برچسب بادوام باشد. بنابراین می‌توان گفت انواع پلی‌کربناتی به‌ویژه برای دستگاه‌های پراستفاده و محیط‌های آسیب‌زننده مانند کارخانه‌ها بسیار مناسب است.
  • معمولا حجم زیادی نداشته و طرح و رنگ روی آن‌ها با وضوح کامل مشخص است.
  • آن‌ها را می‌توان در رنگ‌های مختلف و در سایز‌ها و اشکال مختلف تهیه کرد. سپیا گرافیک می‌تواند پیچیده‌ترین طرح‌ها را روی آن‌ها پیاده کرده و اسباب رضایت‌خاطر مشتریان را فراهم کند.
  • امکان برجسته‌سازی و استفاده از رنگ‌بندی‌های متنوع با توجه به نوع کاربرد آن وجود دارد. کافی است هنگام سفارش به مجموعه مورد نظر تاکید کنید که چه نوع ویژگی خاصی مد نظر شماست.
  • این نوع چاپ به شکل معکوس انجام می‌شود. بدین ترتیب طرح و رنگ تحت تاثیر و تخریب محیط قرار نگرفته و دوام خود را حفظ می‌کند.
  • جذب رطوبت در این نوع بسیار کم بوده و لیبل کاملا ضد آب است. به همین دلیل در محیط‌های مرطوب آسیب نمی‌بیند.
  • آن دسته که از جنس پلی‌کربنات تهیه می‌شوند، معمولا در برابر سابش و کشیده شدن، بسیار مقاوم‌اند. علاوه بر آن، تحت تاثیر مواد شیمیایی مختلف قرار نگرفته و تخریب نمی‌شوند. این ویژگی به طور خاصی برای محیط‌های صنعتی مفید است.
  • لیبل‌های مذکور می‌توانند دمای بالا تا 147 درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. این ویژگی باعث شده تا در محیط‌های صنعتی با حرارت بالا دوام داشته باشند.
  • دارای ویژگی دی‌الکتریک بوده و قسمت بیرون این برچسب‌ها به مرور زمان زرد و کدر نمی‌شود.
  • برای پایداری شفافیت می‌توانید لایه رویی را با وارنیش پوشانید.

 

 

کلام آخر

 

چاپ لیبل‌های پلی‌کربنات موضوع اصلی این مقاله بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این مدل‌ها یکی از مقاوم‌ترین محصولات در بازار هستند. آن‌ها را می‌توان در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و برش‌های گوناگون سفارش داد. این دسته لیبل بیشتر در صنایع‌ مورد استفاده قرار گرفته و دوام بسیار بالایی دارند. شرکت سپیا گرافیک یکی از مشهورترین شرکت‌ها در زمینه چاپ لیبل‌های پلی‌کربنات است. این شرکت‌ آن‌ها را در انواع مختلفی شامل برچسب ژله‌ای، مارک‌ ژله‌ای، چاپ شبرنگ و… تولید می‌کند. علاوه بر این در زمینه چاپ پوستر، برچسب شیشه‌ای، چاپ حرارتی و.. نیز فعالیت می‌کند.

سفارش آنلاین

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ و سایر سایت‌های کلود امکان‌پذیر است

علاوه بر این می‌توانید از طریق فرم سفارش درخواست خود را ثبت نمایید

از صبر شما متشکریم