چاپ لیبل و استیکر کاغذی با تیراژ کم

 

چاپ لیبل با بالاترین کیفیت در کمترین زمان

چاپ لیبل و چاپ استیکر  در مجموعه سپیا به صورت دیجیتال و در دو نوع استیکر کاغذی و پی وی سی با بالاترین کیفیت  و  کمترین زمان صورت می‌پذیرد. چاپ لیبل در تعداد کم (حداقل یک برگه آ4) و در اشکال مختلف مستطیل، مربع، دایره و یا دوربری اطراف تصویر امکان پذیر می‌باشد.  چاپ لیبل در ابعاد کوچکتر (حداقل 5 میلیمتر) به وسیله پرینتر لیزری به دوصورت چاپ استیکر کاغذی و  پی وی سی و در ابعاد بزرگتر (حداکثر 150 سانتی متر) مخصوص استفاده در محیطهای خارجی و به وسیله چاپگر اکوسالونت یا یووی انجام می‌گیرد.

نگران تنوع طرح و فرم برش یا تعداد کم در چاپ لیبل نباشید

چاپ لیبل به صورت دیجیتال انجام شده و برش آن به وسیله کاتر پلاتر و بدون نیاز که ساخت قالب انجام می‌شود به همین دلیل محدودیتی در تنوع و تعداد طرح در چاپ  استیکر کاغذی وجود ندارد و هر شیت چاپی میتواند از تعدادی لیبل با طرح های مختلف مختلف و با خط برش های گوناگون تشکیل شود.

همچنین برای افزایش ماندگاری و مقاومت بیشتر  بعد از اتمام مراحل چاپ امکان سلفون کشی و لمینیت به صورت مات و براق وجود دارد.

با چاپ یووی آشنایی دارید؟

چاپ یووی به روزترین روش برای چاپ استیکر در دنیاست. با استفاده از چاپ یووی امکان چاپ رنگ سفید به عنوان رنگ پنجم بر روی لیبل شیشه ای، مقواها و استیکر های رنگی و … و یووی موضعی به صورت دیجیتال  در قسمتهای مختلف چاپ (بدون محدودیت در تنوع طرح و تعداد) جهت براق کردن قسمتهایی از چاپ وجود دارد. چاپ یووی بر روی تمامی متریالها و به صورت برجسته (با قابلیت انتخاب قسمت برجسته و میزان برجستگی) قابل انجام است

:موارد استفاده چاپ لیبل

چاپ لیبل فانتزی جهت استفاده بر روی کارت عابر بانک، لپتاپ، اتومبیل و…

لیبل پشت چسب دار برای استفاده در دکوراسیون داخلی، پوسترهای دیواری، استیکرهای مخصوص اتاق کودکان و چاپ استیکر کاشی 

لیبل پشت چسب دار جهت استفاده بر روی بدنه اتومبیل، ماشینهای پخش، تبلیغات اتوبوسها، کامیون و وانت 

استیکر کاغذی برای معرفی لوگو و برند بر روی بسته بندی محصولات و شیشه 

چاپ  مات کن با طرح های رنگی مخصوص استفاده بر روی پارتیشن

چاپ لیبل برای چسباندن روی شیشه فروشگاه ها و برچسب حراج

:نکات فنی در طراحی و چاپ لیبل

مد رنگی فایل ارسالی برای چاپ میتواند به صورت CMYK یا RGB باشد

حتی الامکان فرمت فایل ارسالی به صورت PDF یا Jpg باشد

خط برش به صورت لایه ای جدا و وکتور ارسال گردد

برای قسمتهای مشکی رنگ در چاپ استیکر از مشکی تک رنگ استفاده گردد

برش لیبل ها دارای خطا بوده و معمولا از طرفین به یک اندازه برابر برش نمی خورند، تا حد امکان از طرح های قرینه در چاپ  استفاده نکنید

چاپ لیبل به روش دیجیتال انجام می‌شود از همین رو احتمال تغییر رنگ تا ۱۵% روی کارها اجتناب ناپذیر است.

هدف ما کیفیت بالا و رضایت مشتریان

در کمترین زمان و بهترین قیمت است

 چاپ سپیا مجهزترین مجتمع چاپ دیجیتال Eco Solvent و UV است که تمامی محصولات چاپی را به صورت آنلاین و حضوری برای کلیه همکاران و مخاطبان عرضه می‌نماید. تخصص ما چاپ‌ لیبل پلی کربنات،چاپ لیبل و استیکر کاغذی، برش کاتر پلاتر، چاپ لیبل ژله ای، چاپ کاتری  و… می‌باشد و با توجه به کیفیت، زمان و قیمت بی‌رقیب هستیم

چرا از سپیا خرید کنیم؟

ماشین آلات متنوع و به روز

در مجموعه سپیا طیف وسیعی از ماشین آلات چاپ دیجیتال تهیه و استفاده میگردد.تجهیزات ما شامل پرینتر های اکو سالونت (چینی و ژاپنی)، پرینتر یووی، پرینتر لیزری، لمینیتور وکاتر پلاتر؛ بهترین و بروزترین نوع از انواع خود در سراسر دنیا بوده و محصولی با کیفیت و با تنوع بالا در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و مشتریان با توجه به بودجه، کیفیت، و انتظارات خود امکان انتخاب نوع چاپ مورد نظر را دارا میباشند.

سفارش آنلاین

در مجموعه سپیا امکان ارسال آنلاین به صورت غیر حضوری و دریافت سفارش پس از اتمام مراحل چاپ برای مشتریان عزیز فراهم میباشد.

نظارت دقیق
از زمان سفارش گیری تا تحویل محصول نهایی در تمامی مراحل (فایل ارسالی، مراحل چاپ و پس از چاپ) سفارش مورد نظر مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و ایرادات احتمالی رفع میگردد تا محصول نهایی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.
متریال مرغوب

تلاش ما در استفاده از طیف وسیعی از متریالها با توجه به نیاز و انتظارات مشتری میباشد. متریال و مرکب های چاپی ما همواره از بهترین انواع موجود در بازار تهیه و استفاده میشود و مشتری با توجه به بودجه، کیفیت و انتظارات خود امکان انتخاب کاملی را داراست.

تحویل فوری

 امکان تحویل فوری سفارشات با توجه به ظرفیت بالای ماشین آلات و نیروی انسانی به صورت شبانه روزی فراهم بوده و سفرشات مشتریان عزیز در اسرع وقت تحویل میگردد.

ارسال به سراسر کشور

با توجه به امکان سفارش غیر حضوری، پس از اتمام مراحل چاپ، محصول نهایی بسته بندی و از طرق مختلف (با توجه به نظر مشتری) در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال و تحویل میگردد.

 لیبل پلی کربنات دستگاه شما را

! قدرتمند و جذاب نشان می دهد

پنل-پلی-کربنات

سفارش آنلاین

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ و سایر سایت‌های کلود امکان‌پذیر است

علاوه بر این می‌توانید از طریق فرم سفارش درخواست خود را ثبت نمایید

 

از صبر شما متشکریم