sepia graphic چاپ سپیا گرافیک پلی کربنات
sepia graphic چاپ سپیا گرافیک پلی کربنات

معرفی پنل‌ پلی کربنات

 لیبل پلی کربنات تولیدی در مجموعه سپیا با استفاده از چاپگر یووی و به صورت چاپ دیجیتال تولید می‌شود. چاپ پنل پلی کربنات به روش  یووی از به‌روزترین روشهای چاپ در دنیا است که امکان چاپ رنگ سفید با پوشش بالا و به صورت همزمان درآن امکان‌پذیر بوده و کیفیت نهایی چاپ به دلیل استفاده از لامپ‌های یووی جهت خشک کردن سریع جوهر بر روی متریال، بسیار بالا بوده و محصول نهایی از چاپی با وضوح بسیار بالا، رنگ‌هایی زنده و شارپ بهره می‌برد.پنلهای مورد نظر پس از اتمام مراحل چاپ با استفاده از چسب دوطرفه، چسبدار شده و سوراخهای داخلی آن به صورت لیزری بریده می‌شود. به همین دلیل امکان سفارش برچسب پلی کربنات در تیراژ کم وجود داشته و زمان تحویل کار کاهش یافته است. پس از اتمام برش در صورت نیاز کلیدهای پنل توسط دستگاه پرس برجسته و برآمده می‌شوند. 

چاپ پلی کربنات در کدام صنایع کاربرد دارد؟

فرآیند ساخت پنل

فرآیند چاپ پلی کربنات

در ابتدا فایل یا نمونه پنل ارسالی شما توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی  قرار می گیرد . درصورت ارسال فایل  چاپی ، ابتدا اصلاحات و تغییرات مورد نیاز از نظر رنگ ، اندازه و … بر روی فایل انجام می گیرد. در مواردی که فایل چاپی نزد مشتری موجود نباشد طراحی  پنل  و اندازه گیری های  موردنیاز انجام شده و طرح اولیه جهت تایید نهایی ارسال می‌گردد

در  صورت تایید ، طراحی فایل نهایی  شامل لایه گذاری رنگ ها ، قسمت های برش ، شفاف سازی و برجسته کاری کلیدها انجام شده و   جهت شروع فرآیند چاپ آماده می گردد

:چاپ دیجیتال با پرینتر یووی
این روش برای چاپ پنل پلی کربنات با طراحی پیچیده و تنوع رنگی بالا  مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ یووی به روزترین روش چاپ پلی  کربنات در دنیا بوده و محصول نهایی با بالاترین کیفیت ( از نظر رنگ و دقت چاپ ) و سریع ترین زمان ممکن تولید می گردد

:تلفیق چاپ یووی و سیلک
این روش برای چاپ برچسب پلی کربنات با تیراژ  بالا و با یک طرح مشخص و تکراری قابل استفاده می‌باشد. ابتدا قسمت هایی از طرح که در فرآیند چاپ نیاز به کیفیت و دقت بالایی دارند توسط پرینتر یووی بر روی متریال پلی کربنات چاپ شده و در مرحله بعد قسمت های باقی مانده  به وسیله چاپ سیلک و به عنوان لایه دوم به چاپ اضافه می شود . ( در این روش امکان چاپ رنگ طلایی و نقره ای نیز وجود دارد .)

فرآیند چاپ پلی کربنات

:شفاف سازی قسمت نمایشگر

پس از اتمام مراحل چاپ برچسب پلی کربنات، در صورت نیاز شفاف سازی قسمت ال سی دی پنل به وسیله یووی موضعی انجام می پذیرد تا بعد از قرارگیری لیبل پلی کربنات بر روی ال سی دی، اطلاعات و کاراکترهای نمایشگر به صورت کاملاً خوانا و واضح قابل رویت باشند.

:برجسته سازی کلیدها

سپس کلید های روی لیبل پلی کربنات  در صورت نیاز  به وسیله قالب آلمینیومی و دستگاه پرس برجسته سازی شده و این برآمدگی از تماس دائم کلید با دکمه فشاری زیرین جلوگیری می کند

فرآیند چاپ پلی کربنات

:اضافه شدن لایه از چسب دوطرفه

در این مرحله لایه ای از چسب دوطرفه که قسمت کلید ها، نمایشگر  و ال ای دی ها از درون آن برش خورده است به قسمت پشتی پنل چسبیده می شود ( نوع چسب مصرفی با توجه به محل نصب پنل پلی کربنات و شرایط دمایی، رطوبت و تنشهای  محیطی دارای انواع مختلف و قابل انتخاب می باشد)

:برش نهایی لیبل

در انتها پنل چسبدار شده به دو صورت لیزری (تعداد کم و تحویل فوری) یا ساخت قالب دایکات ( تیراژ بالاتر  ) به طور کاملاً دقیق و با کم ترین میزان خطا برش خورده و برش های داخلی و بیرونی بر روی پنل پلی کربنات ایجاد می گردند

ارسال و آماده سازی فایل

طراحی و خدمات پیش از چاپ

چــاپ پـــنل

خدمات چاپ سیلک و یووی

برجسته سازی/شفاف سازی

خدمات پس از چاپ

چسبدارکردن و برش

برش لیزری
Policarbonate - لیبل پنل‌ پلی کربنات چاپ

انواع متریال مصرفی

پلی کربنات شفاف

 مناسب لوازم خانگی، دستگاه های بستنی و …

 قسمت ال سی دی کاملا شفاف، با قابلیت استفاده جهت نمایشگرهای رنگی و تاچ

 مقاومت کمتر در مقابل خط و خش

سطح براق

پلی کربنات نیمه شفاف

مناسب کلیه دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی

 قسمت نمایشگر نیمه شفاف، در صورت چسبیدن کامل به نمایشگر کاملا خوانا و شفاف خواهد بود

 مقاومت مناسب در برابر خط و خش

 سطح نیمه براق

پلی کربنات  مات

مناسب دستگاه های صنعتی با شرایط محیطی سخت

 قسمت نمایشگر مات ( قابل استفاده در نمایشگرهای سون سگمنت)

 مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش

سطح کاملا مات

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات کمتر از 100 سال است که در صنایع پتروشیمی به وجود آمده است. این ماده بسیار مقاوم و شفاف است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. همچنین، طول عمر آن بسیار بالاست و سالیان زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند. این مسئله باعث شده است که از این ماده در صنایع مختلف از جمله صنایع چاپی استفاده شود.

پلی کربنات دوروبراق سپیا گرافیک 

پنل پلی کربنات چیست؟ 

پنل پلی کربنات لیبل‌هایی هستند که دوام بسیار زیادی دارند و رطوبت و آب هرگز به آنها آسیب وارد نمی‌کند. برچسب‌ پلی کربنات به خوبی بر روی کالاها باقی می‌مانند و اطلاعات کاملی را در مورد کالا در اختیارخریداران قرار می‌دهند.

از برچسب‌ پلی کربنات می‌توان بر روی ال‌سی‌دی‌ها و یا لوازم خانگی استفاده کرد. بهتر است بدانید لیبل‌ پلی کربنات حتی در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم هستند و به شما این اطمینان را می‌دهند اطلاعات و لوگو برند شما برای همیشه در مقابل چشم مشتریانتان قرار دارد.

پلی کربنات یک طرف براق سپیا گرافیک

چاپ پلی کربنات

چاپ پلی کربنات ازجمله بهترین روش‌های چاپ محسوب می‌شود که قابلیت عبور نور، کم هزینه‌بودن، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، شکل‌پذیری آسان و دوام آن در مقابل سایش این روش را از سایرین متمایز می‌کند.

چاپ برچسب پلی کربنات روی پلیمری بادوام صورت می‌گیرد. این روش به‌علت ترکیبات منحصر به‌فرد و ویژگی‌های برجسته ازجمله بهترین روش‌های چاپ محسوب می‌شود.

چاپ دیجیتال برچسب پلی کربنات استحکام بالایی دارد و در برابر سایش و دست کشیدن زیاد آسیب نمی بیند. این چاپ ابتدا بدون چسب بوده و اگر مشتری بخواهد قابلیت پشت چسب دار کردن آن وجود دارد.

از مهم ترین استفاده های لیبل پلی کربنات میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لوازم خانگی و آشپزخانه از جمله یخچال
  • لوازم صنعتی و بستنی ساز
  • لوازم پزشکی و تجهیزات بیمارستانی مانند تزریق پلاستیک
  • ماشین و موتور و صنایع وابسته
  • تجهیزات آزمایشگاه و نوزاد
  • کشاورزی و انتقال آب
  • تجهیزات اندازه گیری مانند ترازو

چاپ پلی کربنات مات سپیا گرافیک

 

مجموعه سپیا بهترین چاپ پلی کربنات تهران را ارائه میدهد که جایگزین پلی کربنات های بی کیفیت است. همچنین مجموعه ی ما چاپ پلی کربنات فوری با ارزان ترین قیمت حتی با کمترین مقدار و تیراژ را برای سفارش شما عزیزان فراهم کرده است.

چاپ پلی کربنات پاساژ امجد دفتر اصلی چاپ سپیا گرافیک میباشد و دفتر فروش در پاساژ سیما واقع در جمهوری قرار دارد.

مراکز و شهرستان هایی که طرف قرارداد و ارسال چاپ ها به صورت زیر است:

  • چاپ پلی کربنات کرج
  • چاپ پلی کربنات قم
  • چاپ پلی کربنات اصفهان
  • چاپ پلی کربنات مشهد
  • چاپ پلی کربنات یزد
  • چاپ پلی کربنات تبریز
  • چاپ پلی کربنات رشت
  • چاپ پلی کربنات امل
  • چاپ پلی کربنات قزوین

 

چاپ یووی و چاپ سفید سپیا گرافیک 

 دستگاه چاپ پلی کربنات

 

دستگاهی که برای چاپ روی مواد پلی کربنات مورد استفاده قرار می‌گیرد، با ‌نام دستگاه UV نیز شناخته می‌شود که دارای لامپ‌هایی با اشعه فرابنفش است. جوهرهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز نسبت به این اشعه حساس هستند؛ بر همین اساس با تابش اشعه UV طرح مورد نظر روی ورق چاپ می‌شود.

قیمت پلی کربنات

سوالات متداول

آیا چاپ سه بعدی پلی کربنات امکان‌پذیر است؟

پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. امروزه، با استفاده از دستگاه‌های مدرن و روش‌های نوینی که برای چاپ به کار می‌رود می‌توان برچسب پلی کربنات را به صورت سه بعدی چاپ کرد و از ویژگی‌های خاص آنها بهره‌مند شد.

چقدر طول می‌کشد تا لیبل پنل پلی کربنات آماده شوند؟

از جمله مواردی که باعث شده است چاپ پلی کربنات مد نظر قرار گیرد سرعت بسیار بالای آماده‌سازی آن است. برچسب‌ پلی کربنات در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده می‌شود و افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند.

آیا ابزاری که در چاپ به کار می‌رود مهم است؟

نقش ابزار و ماشین‌آلاتی که در چاپ به کار می‌رود به حدی بالاست که اگر به آن توجه نشود ممکن است زیبایی چاپ تحت تاثیر قرار گیرد و حتی کار شما بی‌کیفیت شود. با توجه به تمامی این موارد توصیه می‌شود برای دستیابی به بهترین نتیجه باید به مراکز معتبر برای چاپ مراجعه کنید.

یک مرکز معتبر چاپ پنل پلی کربنات چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • این مرکز باید از متریال مرغوب در چاپ استفاده کند.
  • تمامی ابزار و ماشین‌آلاتی که در این مرکز وجود دارند باید تجهیز باشند.
  • این مرکز باید دارای خدماتی نظیر ارسال سریع باشد.
  • تحویل فوری مسئله‌ای است که تمامی مراکز معتبر بر آن تاکید می‌ورزند.
  • افرادی که در این مرکز حضور دارند باید نظارت دقیق بر روند انجام کار داشته باشند.
برای ساخت پلی کربنات، برش لیزری بهتر است یا برش قالبی ؟

به عنوان دو محصول مختلف، تفاوت عمده بین پنل غشایی و سوئیچ غشایی این است که اولی کابل اضافه (Tail Cable) ندارد در حالی که دومی دارای کابل است. به همین دلیل، استفاده از برش لیزری برای سوئیچ‌های غشایی (Memberane Switch) بسیار زمان‌بر خواهد بود و نیاز به ساعات کاری بیشتری دارد.

پلی کربنات شفاف یا مات؟ کدام را انتخاب کنم؟

پاسخ به این سوال به ترجیحات شما بستگی دارد. لیبل‌های شفاف ظاهر بسیار شیکی دارند و چشم بیننده را به سمت خود می‌کشانند. از طرف دیگر، لیبل‌های مات ظاهری کلاسیک به کالای شما می‌بخشند و طرح مینیمال را در کالای شما بالا می‌برند

آیا این لیبل‌ پلی کربنات در برابر حرارت مقاوم هستند؟

لیبل‌ها قرار است بر روی کالاهای مختلفی چاپ شوند. این کالا ممکن است در شرایط مختلفی باشند. به طور مثال، ممکن است برخی از آنها صادر شوند و یا اینکه در شهرهای مختلف با تنوع آب‌وهوایی مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل، اگر لیبل در برابر حرارت مقاوم نباشد، به زودی از بین می‌رود و این مسئله به برندینگ آسیب وارد می‌کند. بهتر است بدانید تمامی برچسب‌ پلی کربنات در برابر حرارت مقاوم هستند و شما به سادگی می‌توانید برچسب‌ پلی کربنات را سفارش دهید

آیا لیبل‌ پلی کربنات شفاف است؟

استفاده از لیبل‌های شفاف در اولویت قرار دارد. بهتر است بدانید که شما با چاپ پلی کربنات می‌توانید لیبل‌های شفاف و درخشانی داشته باشید. زمانی که لیبل‌ پلی کربنات بر روی کالا قرار می‌گیرند ظاهر بسیار زیبایی به کالای شما می‌بخشند و این مسئه باعث می‌شود مشتریانتان افزایش پیدا کند.

تفاوت پلی کربنات دوجداره و چند جداره در چیست؟
به طور کلی پلی‎ کربنات چند جداره و دوجداره دارای خواص یکسانی هستند اما درجه‎ های متفاوتی از عایق بودن را ارائه می ‎دهند. به طور کلی هر چه که ورق دارای لایه ‎های بیشتری باشد، ضخامت بیشتری هم خواهد داشت و سطح عایق بودن آن نیز افزایش می ‎یابد
پنجره پنل پلی کربنات چیست؟

پنجره لیبل پلی کربنات یک لایه یا سطح شفاف یا نیمه شفاف روی پنل است که توسط آن، کاربر می‌تواند نمایشگر LED یا LCD پشت پنل را مشاهده کند. گزینه‌هایی که برای این پنجره موجود است، عبارتند از:

  1. پنجره شفاف
  2. پنجره فیلتردار
  3. پنجره مات
  4. پنجره چاپ شده

اطلاعات بیشتر درباره پلی کربنات

پلی کربنات و چاپ لیبل

 معرفی تکنولوژی ممبرین پلی کربنات

 

در دنیای امروزی فناوری، چاپ لیبل به یکی از مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی و نشان‌دهنده‌ی هویت محصولات تبدیل شده است. از لیبل‌های روی بسته‌بندی‌های محصولات خانگی گرفته تا لیبل‌های کارت اعتباری، همه جا با لیبل‌ها سر و کار داریم. اما آیا شما می‌دانید که چاپ لیبل می‌تواند از موادی جالب و نوآورانه بهره‌برداری کند؟ در این مقاله به معرفی تکنولوژی جذاب ممبرین پلی کربنات و چاپ لیبل با استفاده از این مواد می‌پردازیم.

 

  

چاپ لیبل با ممبرین پلی کربنات

 

 

پلی کربنات چیست؟

 

قبل از اینکه به چگونگی چاپ لیبل با ممبرین پلی کربنات بپردازیم، بیایید با خود مادهٔ پلی کربنات آشنا شویم. پلی کربنات یک پلیمر نیمه شفاف و مقاوم است که معمولاً به عنوان جایگزینی مناسب برای شیشه یا پلاستیک سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده دارای خواص فیزیکی برجسته‌ای است که آن را به یک مواد جذاب در زمینه چاپ لیبل تبدیل کرده است.

  

 

ممبرین پلی کربنات چیست؟

 

ممبرین پلی کربنات به معنای واژه، پلی کربنات را به عنوان یک ممبرین استفاده می‌کند. این ممبرین‌ها به عنوان یک لایه نیمه شفاف و مقاوم در چاپ لیبل مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون مقاومت بالا در برابر ضربه، انعطاف‌پذیری و دوام بالا هستند که آنها را به یک انتخاب عالی برای لیبل‌ها و ممبرین‌ها می‌کند.

 

 

 

مراحل چاپ لیبل با ممبرین پلی کربنات

 

حال که با مفهوم چاپ پلی کربنات و ممبرین پلی کربنات آشنا شدیم، به بررسی مراحل چاپ لیبل با استفاده از این مواد می‌پردازیم:

 

 

  1. طراحی و گرافیک:

    در ابتدا، یک گرافیک زیبا و جذاب برای لیبل خود ایجاد می‌کنید. این گرافیک می‌تواند لوگوی شرکت، اطلاعات محصول و هر نوع دیگری که بر روی لیبل نیاز دارید، را شامل شود.

 

  1. چاپ:

    مرحلهٔ بعدی چاپ گرافیک بر روی ممبرین پلی کربنات است. این چاپ می‌تواند به صورت چاپ دیجیتال یا چاپ صفحه‌ای انجام شود، ولی در هر صورت، از آخرین تکنولوژی‌های چاپ برای اطمینان از کیفیت بالا استفاده می‌شود.

 

  1. برش:

    ممبرین پلی کربنات چاپ شده به شکل‌ها و اندازه‌های مورد نظر برش می‌شود. این مرحله معمولاً با استفاده از دستگاه‌های خودکار و دقیق انجام می‌شود.

 

  1. برچسب‌زنی:

    لیبل‌های چاپ شده روی محصولات یا سطوح مورد نظر برچسب‌زده می‌شوند. این مرحله معمولاً به صورت دستی یا اتوماتیک با استفاده از دستگاه‌های برچسب‌زن انجام می‌شود.

 

  

کاربردهای ممبرین پلی کربنات در چاپ لیبل

 

استفاده از ممبرین پلی کربنات در چاپ لیبل یکی از انتخاب‌های مناسب برای بسیاری از صنایع است. در زیر به برخی از کاربردهای مهم این تکنولوژی در چاپ لیبل اشاره می‌شود:

 

 

  1. لیبل‌های محصولات صنعتی:

    ممبرین پلی کربنات به عنوان یک مادهٔ مقاوم در برابر شرایط صنعتی سخت، برای لیبل‌زنی روی محصولات صنعتی از جمله ماشین‌آلات، تجهیزات الکترونیکی و محصولات شیمیایی انتخاب ایده‌آلی است.

 

  1. لیبل‌های تبلیغاتی:

    ممبرین پلی کربنات به عنوان یک مادهٔ شفاف و جذاب برای تولید لیبل‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود. این لیبل‌ها می‌توانند روی ویترین‌ها، نمایشگاه‌ها و سطوح تبلیغاتی دیگر نصب شوند.

 

  1. لیبل‌های تخصصی:

    ممبرین پلی کربنات انعطاف‌پذیری در طراحی را به شما می‌دهد. به عبارت دیگر، می‌توانید لیبل‌های تخصصی با طراحی‌های منحصر به فرد برای محصولات خود ایجاد کنید. این ممبرین‌ها معمولاً در محصولاتی که به یک هویت خاص نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

  1. کیپد‌ها و صفحه‌کلیدها:

    یکی از کاربردهای جالب ممبرین پلی کربنات در صنعت الکترونیک، تولید کیپد‌ها و صفحه‌کلیدهای ممبرین است. این ممبرین‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.

 

 

  

نتیجه‌گیری

 

استفاده از ممبرین پلی کربنات در چاپ لیبل یک راهکار نوآورانه و کارآمد برای تولید لیبل‌ها با دوام و جذاب است. این تکنولوژی به شما این امکان را می‌دهد که لیبل‌هایی با ویژگی‌هایی همچون مقاومت در برابر آب، انعطاف‌پذیری، و شفافیت بالا ایجاد کنید. از کاربردهای مختلف این تکنولوژی در صنایع مختلف می‌توان به لیبل‌های صنعتی، تبلیغاتی، تخصصی، و کیپد‌ها و صفحه‌کلیدها اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد ممبرین پلی کربنات، چاپ لیبل با استفاده از این ماده می‌تواند به ارتقاء نشان‌دهنده محصولات شما کمک کند و هویت برند شما را تقویت کند.

مشتریان ما

 

مفتخریم تاکنون بر صفحه نمایشگر محصولات بیش از 400 شرکت تولیدی نقش داشته ایم

معرفی پنل‌ پلی کربنات

 لیبل پلی کربنات تولیدی در مجموعه سپیا با استفاده از چاپگر یووی و به صورت چاپ دیجیتال تولید می‌شود. چاپ پنل پلی کربنات به روش  یووی از به‌روزترین روشهای چاپ در دنیا است که امکان چاپ رنگ سفید با پوشش بالا و به صورت همزمان درآن امکان‌پذیر بوده و کیفیت نهایی چاپ به دلیل استفاده از لامپ‌های یووی جهت خشک کردن سریع جوهر بر روی متریال، بسیار بالا بوده و محصول نهایی از چاپی با وضوح بسیار بالا، رنگ‌هایی زنده و شارپ بهره می‌برد.پنلهای مورد نظر پس از اتمام مراحل چاپ با استفاده از چسب دوطرفه، چسبدار شده و سوراخهای داخلی آن به صورت لیزری بریده می‌شود. به همین دلیل امکان سفارش برچسب پلی کربنات در تیراژ کم وجود داشته و زمان تحویل کار کاهش یافته است. پس از اتمام برش در صورت نیاز کلیدهای پنل توسط دستگاه پرس برجسته و برآمده می‌شوند. 

فرآیند ساخت پنل

ارسال و آماده سازی فایل

در ابتدا فایل یا نمونه پنل ارسالی شما توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی  قرار می گیرد . درصورت ارسال فایل  چاپی ، ابتدا اصلاحات و تغییرات مورد نیاز از نظر رنگ ، اندازه و … بر روی فایل انجام می گیرد. در مواردی که فایل چاپی نزد مشتری موجود نباشد طراحی  پنل  و اندازه گیری های  موردنیاز انجام شده و طرح اولیه جهت تایید نهایی ارسال می‌گردد

در  صورت تایید ، طراحی فایل نهایی  شامل لایه گذاری رنگ ها ، قسمت های برش ، شفاف سازی و برجسته کاری کلیدها انجام شده و   جهت شروع فرآیند چاپ آماده می گردد

چاپ پنل

در مرحله دوم طرح مورد نظر بر  روی متریال پلی کربنات یا پلی استر  چاپ می گردد ، بسته به نوع لیبل و تعداد مورد نیاز فرآیند چاپ به دو صورت قابل انجام می باشد

:چاپ دیجیتال با پرینتر یووی
این روش برای چاپ پنل پلی کربنات با طراحی پیچیده و تنوع رنگی بالا  مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ یووی به روزترین روش چاپ پلی  کربنات در دنیا بوده و محصول نهایی با بالاترین کیفیت ( از نظر رنگ و دقت چاپ ) و سریع ترین زمان ممکن تولید می گردد

:تلفیق چاپ یووی و سیلک
این روش برای چاپ برچسب پلی کربنات با تیراژ  بالا و با یک طرح مشخص و تکراری قابل استفاده می باشد. ابتدا قسمت هایی از طرح که در فرآیند چاپ نیاز به کیفیت و دقت بالایی دارند توسط پرینتر یووی بر روی متریال پلی کربنات چاپ شده و در مرحله بعد قسمت های باقی مانده  به وسیله چاپ سیلک و به عنوان لایه دوم به چاپ اضافه می شود . ( در این روش امکان چاپ رنگ طلایی و نقره ای نیز وجود دارد .)

برجسته سازی / شفاف سازی

پس از اتمام مراحل چاپ برچسب پلی کربنات، در صورت نیاز شفاف سازی قسمت ال سی دی پنل به وسیله یووی موضعی انجام می پذیرد تا بعد از قرارگیری لپنل پلی کربنات بر روی ال سی دی، اطلاعات و کاراکترهای نمایشگر به صورت کاملاً خوانا و واضح قابل رویت باشند. سپس کلید های روی لیبل پلی کربنات  در صورت نیاز  به وسیله قالب آلمینیومی و دستگاه پرس برجسته سازی شده و این برآمدگی از تماس دائم کلید با دکمه فشاری زیرین جلوگیری می کند

چسبدار کردن پنل

در این مرحله لایه ای از چسب دوطرفه که قسمت کلید ها، نمایشگر  و ال ای دی ها از درون آن برش خورده است به قسمت پشتی پنل چسبیده می شود ( نوع چسب مصرفی با توجه به محل نصب پنل پلی کربنات و شرایط دمایی، رطوبت و تنشهای  محیطی دارای انواع مختلف و قابل انتخاب می باشد)

برش لیزری یا دایکات

در انتها پنل چسبدار شده به دو صورت لیزری (تعداد کم و تحویل فوری) یا ساخت قالب دایکات ( تیراژ بالاتر  ) به طور کاملاً دقیق و با کم ترین میزان خطا برش خورده و برش های داخلی و بیرونی بر روی پنل پلی کربنات ایجاد می گردند

انواع متریال مصرفی

پلی کربنات دوطرف شفاف

پنل پلی کربنات

 مناسب کارهای فانتزی، لوازم خانگی، دستگاه های بستنی و …

 قسمت ال سی دی کاملا شفاف، با قابلیت استفاده جهت نمایشگرهای رنگی و تاچ

 مقاومت کمتر در مقابل خط و خش

پلی کربنات مات

چاپ پلی کربنات

 مناسب دستگاه های صنعتی با شرایط محیطی سخت

 قسمت نمایشگر مات ( قابل استفاده در نمایشگرهای سون سگمنت)

 مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش

 سطح کاملا مات

پلی کربنات یکرو شفاف

لیبل پلی کربنات

مناسب کلیه دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی

قسمت نمایشگر نیمه شفاف، در صورت چسبیدن کامل به نمایشگر کاملا خوانا و شفاف خواهد بود.

مقاومت مناسب در برابر خط و خش

سطح نیمه براق

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات کمتر از 100 سال است که در صنایع پتروشیمی به وجود آمده است. این ماده بسیار مقاوم و شفاف است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. همچنین، طول عمر آن بسیار بالاست و سالیان زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند. این مسئله باعث شده است که از این ماده در صنایع مختلف از جمله صنایع چاپی استفاده شود.

Policarbonate - لیبل پنل‌ پلی کربنات چاپ

 

 

پنل پلی کربنات چیست؟ 

پنل پلی کربنات لیبل‌هایی هستند که دوام بسیار زیادی دارند و رطوبت و آب هرگز به آنها آسیب وارد نمی‌کند. برچسب‌ پلی کربنات به خوبی بر روی کالاها باقی می‌مانند و اطلاعات کاملی را در مورد کالا در اختیارخریداران قرار می‌دهند.

از برچسب‌ پلی کربنات می‌توان بر روی ال‌سی‌دی‌ها و یا لوازم خانگی استفاده کرد. بهتر است بدانید لیبل‌ پلی کربنات حتی در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم هستند و به شما این اطمینان را می‌دهند اطلاعات و لوگو برند شما برای همیشه در مقابل چشم مشتریانتان قرار دارد.

پلی کربنات یک طرف براق سپیا گرافیک

چاپ پلی کربنات

چاپ پلی کربنات ازجمله بهترین روش‌های چاپ محسوب می‌شود که قابلیت عبور نور، کم هزینه‌بودن، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، شکل‌پذیری آسان و دوام آن در مقابل سایش این روش را از سایرین متمایز می‌کند.

چاپ برچسب پلی کربنات روی پلیمری بادوام صورت می‌گیرد. این روش به‌علت ترکیبات منحصر به‌فرد و ویژگی‌های برجسته ازجمله بهترین روش‌های چاپ محسوب می‌شود.

چاپ دیجیتال برچسب پلی کربنات استحکام بالایی دارد و در برابر سایش و دست کشیدن زیاد آسیب نمی بیند. این چاپ ابتدا بدون چسب بوده و اگر مشتری بخواهد قابلیت پشت چسب دار کردن آن وجود دارد.

از مهم ترین استفاده های لیبل پلی کربنات میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • لوازم خانگی و آشپزخانه از جمله یخچال
  • لوازم صنعتی و بستنی ساز
  • لوازم پزشکی و تجهیزات بیمارستانی مانند تزریق پلاستیک
  • ماشین و موتور و صنایع وابسته
  • تجهیزات آزمایشگاه و نوزاد
  • کشاورزی و انتقال آب
  • تجهیزات اندازه گیری مانند ترازو

چاپ پلی کربنات مات سپیا گرافیک

 

مجموعه سپیا بهترین چاپ پلی کربنات تهران را ارائه میدهد که جایگزین پلی کربنات های بی کیفیت است. همچنین مجموعه ی ما چاپ پلی کربنات فوری با ارزان ترین قیمت حتی با کمترین مقدار و تیراژ را برای سفارش شما عزیزان فراهم کرده است.

چاپ پلی کربنات پاساژ امجد دفتر اصلی چاپ سپیا گرافیک میباشد و دفتر فروش در پاساژ سیما واقع در جمهوری قرار دارد.

مراکز و شهرستان هایی که طرف قرارداد و ارسال چاپ ها به صورت زیر است:

  • چاپ پلی کربنات کرج
  • چاپ پلی کربنات قم
  • چاپ پلی کربنات اصفهان
  • چاپ پلی کربنات مشهد
  • چاپ پلی کربنات یزد
  • چاپ پلی کربنات تبریز
  • چاپ پلی کربنات رشت
  • چاپ پلی کربنات امل
  • چاپ پلی کربنات قزوین

 

چاپ یووی و چاپ سفید سپیا گرافیک 

 دستگاه چاپ پلی کربنات

 

دستگاهی که برای چاپ روی مواد پلی کربنات مورد استفاده قرار می‌گیرد، با ‌نام دستگاه UV نیز شناخته می‌شود که دارای لامپ‌هایی با اشعه فرابنفش است. جوهرهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز نسبت به این اشعه حساس هستند؛ بر همین اساس با تابش اشعه UV طرح مورد نظر روی ورق چاپ می‌شود.

قیمت پلی کربنات

سوالات متداول

آیا چاپ سه بعدی پلی کربنات امکان‌پذیر است؟

پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. امروزه، با استفاده از دستگاه‌های مدرن و روش‌های نوینی که برای چاپ به کار می‌رود می‌توان برچسب پلی کربنات را به صورت سه بعدی چاپ کرد و از ویژگی‌های خاص آنها بهره‌مند شد.

چقدر طول می‌کشد تا لیبل پنل پلی کربنات آماده شوند؟

از جمله مواردی که باعث شده است چاپ پلی کربنات مد نظر قرار گیرد سرعت بسیار بالای آماده‌سازی آن است. برچسب‌ پلی کربنات در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده می‌شود و افراد می‌توانند از آن استفاده نمایند.

آیا ابزاری که در چاپ به کار می‌رود مهم است؟

نقش ابزار و ماشین‌آلاتی که در چاپ به کار می‌رود به حدی بالاست که اگر به آن توجه نشود ممکن است زیبایی چاپ تحت تاثیر قرار گیرد و حتی کار شما بی‌کیفیت شود. با توجه به تمامی این موارد توصیه می‌شود برای دستیابی به بهترین نتیجه باید به مراکز معتبر برای چاپ مراجعه کنید.

یک مرکز معتبر چاپ پنل پلی کربنات چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • این مرکز باید از متریال مرغوب در چاپ استفاده کند.
  • تمامی ابزار و ماشین‌آلاتی که در این مرکز وجود دارند باید تجهیز باشند.
  • این مرکز باید دارای خدماتی نظیر ارسال سریع باشد.
  • تحویل فوری مسئله‌ای است که تمامی مراکز معتبر بر آن تاکید می‌ورزند.
  • افرادی که در این مرکز حضور دارند باید نظارت دقیق بر روند انجام کار داشته باشند.
برای ساخت پلی کربنات، برش لیزری بهتر است یا برش قالبی ؟

به عنوان دو محصول مختلف، تفاوت عمده بین پنل غشایی و سوئیچ غشایی این است که اولی کابل اضافه (Tail Cable) ندارد در حالی که دومی دارای کابل است. به همین دلیل، استفاده از برش لیزری برای سوئیچ‌های غشایی (Memberane Switch) بسیار زمان‌بر خواهد بود و نیاز به ساعات کاری بیشتری دارد.

پلی کربنات شفاف یا مات؟ کدام را انتخاب کنم؟

پاسخ به این سوال به ترجیحات شما بستگی دارد. لیبل‌های شفاف ظاهر بسیار شیکی دارند و چشم بیننده را به سمت خود می‌کشانند. از طرف دیگر، لیبل‌های مات ظاهری کلاسیک به کالای شما می‌بخشند و طرح مینیمال را در کالای شما بالا می‌برند

آیا این لیبل‌ پلی کربنات در برابر حرارت مقاوم هستند؟

لیبل‌ها قرار است بر روی کالاهای مختلفی چاپ شوند. این کالا ممکن است در شرایط مختلفی باشند. به طور مثال، ممکن است برخی از آنها صادر شوند و یا اینکه در شهرهای مختلف با تنوع آب‌وهوایی مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل، اگر لیبل در برابر حرارت مقاوم نباشد، به زودی از بین می‌رود و این مسئله به برندینگ آسیب وارد می‌کند. بهتر است بدانید تمامی برچسب‌ پلی کربنات در برابر حرارت مقاوم هستند و شما به سادگی می‌توانید برچسب‌ پلی کربنات را سفارش دهید

آیا لیبل‌ پلی کربنات شفاف است؟

استفاده از لیبل‌های شفاف در اولویت قرار دارد. بهتر است بدانید که شما با چاپ پلی کربنات می‌توانید لیبل‌های شفاف و درخشانی داشته باشید. زمانی که لیبل‌ پلی کربنات بر روی کالا قرار می‌گیرند ظاهر بسیار زیبایی به کالای شما می‌بخشند و این مسئه باعث می‌شود مشتریانتان افزایش پیدا کند.

تفاوت پلی کربنات دوجداره و چند جداره در چیست؟
به طور کلی پلی‎ کربنات چند جداره و دوجداره دارای خواص یکسانی هستند اما درجه‎ های متفاوتی از عایق بودن را ارائه می ‎دهند. به طور کلی هر چه که ورق دارای لایه ‎های بیشتری باشد، ضخامت بیشتری هم خواهد داشت و سطح عایق بودن آن نیز افزایش می ‎یابد
پنجره پنل پلی کربنات چیست؟

پنجره لیبل پلی کربنات یک لایه یا سطح شفاف یا نیمه شفاف روی پنل است که توسط آن، کاربر می‌تواند نمایشگر LED یا LCD پشت پنل را مشاهده کند. گزینه‌هایی که برای این پنجره موجود است، عبارتند از:

  1. پنجره شفاف
  2. پنجره فیلتردار
  3. پنجره مات
  4. پنجره چاپ شده

سفارش آنلاین

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ و سایر سایت‌های کلود امکان‌پذیر است

علاوه بر این می‌توانید از طریق فرم سفارش درخواست خود را ثبت نمایید

همچنین ارسال فوری به سراسر نقاط کشور ( شهرهای :  تهران،  تبریز،  مشهد،  اصفهان،  آمل،  یزد،  رشت،  قم،  قزوین،  شیراز ) امکان پذیر میباشد.

 

از صبر شما متشکریم