پلی کربنات

پنل‌ یا لیبل پلی کربنات تولیدی در مجموعه سپیا با استفاده از چاپگر یووی و به صورت چاپ دیجیتال تولید می‌شود. چاپ یووی از به‌روزترین روشهای چاپ در دنیا است که امکان چاپ رنگ سفید با پوشش بالا و به صورت همزمان درآن امکان‌پذیر بوده و کیفیت نهایی چاپ به دلیل استفاده از لامپ‌های یووی جهت خشک کردن سریع جوهر بر روی .متریال، بسیار بالا بوده و برچسب پلی کربنات نهایی  از چاپی با وضوح بسیار بالا، رنگ‌هایی زنده و شارپ بهره می‌برد

  معرفی پنل پلی کربنات + 5 ویژگی منحصربه فرد

لیبل پلی کربنات به عنوان صفحه کلید یا رابط کاربری دستگاه های صنعتی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  پنل پلی کربنات امکان ساخت صفحه کلیدی مستحکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی سخت را به تولید کننده داده و در عین حال از قیمتی مناسب و منطقی نسبت به سایر روشها برخوردار است. جزء به جزء پنل پلی کربنات (شامل رنگ زمینه، ظاهر کلید ها، نمایشگر و…) قابل طراحی و سفارش سازی بوده و امکان سفارش با تعداد حداقل یک عدد نیز فراهم می‌باشد.

 

5 ویژگی منحصر به فرد لیبل پلی کربنات

ماندگاری پنل پلی کربنات:

استفاده از مرغوبترین متریال ها و چاپ مستقیم به وسیله پرینتر یووی بر روی قیمت لیبل پلی کربنات امکان ارائه محصولی با کیفیت و دوام بسیار بالا در برابر شرایط محیطی سخت را فراهم می‌آورد. چاپ لیبل پلی کربنات در قسمت زیرین متریال انجام شده و به همین دلیل لایه چاپی در معرض آسیب و سایش قرار نمی‌گیرد. جوهر مصرفی در مقابل نور مستقیم خورشید، رطوبت و دما کاملا مقاوم بوده و در صورت قرار گیری در شرایط محیطی سخت آسیب و تغییری در آن ایجاد نمی‌شود.

  • مقاوم در برابر خط و خش – 
  • ضد آب و مقاوم در برابر نور خورسید –
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شستشو –
  • انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ترک خوردگی –

 

چاپ پلی کربنات

چاپ لیبل پلی کربنات با طرح دلخواه:

طرح مورد نظر شما بدون هیچگونه محدودیت شامل نوع رنگ، تعداد رنگ بکار رفته، جزییات، نوشته ها، محل قرار گیری کلیدها، ال سی دی، برش های داخلی و… قابل اجرا بوده و با توجه به نیاز و سلیقه شما به وسیله پرینتر یووی در کمترین زمان و با کیفیت بسیار بالا بر روی برچسب پلی کربنات چاپ می‌شود. محصول نهایی از چاپی با وضوح بالا و رنگبندی با شفافیت زیاد برخوردار می‌باشد.

 

سفارش لیبل پلی کربنات در تعداد کم:

به دلیل استفاده از پرینتر یووی در چاپ لیبل پلی کربنات که از جدیدترین و به روز ترین روشهای چاپ دیجیتال در دنیاست امکان سفارش پنل پلی کربنات در تعداد کم  فراهم میباشد. این ویژگی به دلیل فراهم نمودن امکان تولید نمونه اولیه قبل از شروع  فرآیند تولید انبوه محصول جهت رفع ایرادات و اصلاحات احتمالی حائز اهمیت می باشد. همچنین در مواردی که پنل پلی کربنات یا پی ال سی دستگاهی بر اثر استفاده زیاد در خط تولید دچار آسیب و پارگی شده و نیاز به تعمیر صفحه کلید وجود دارد میتوان پنل مورد نظر را جدا کرده و در کمترین زمان نمونه مشابه آن تولید و جایگزین شود.

چاپ پلی کربنات

چسبندگی زیاد لیبل پلی کربنات:

نوع چسب مصرفی در پنل پلی کربنات با توجه به محل قرارگیری پنل، سطح زیرین، شرایط محیطی (در مواردی گرمای بسیار بالا) دارای تنوع زیادی بوده و قابل انتخاب و تغییر است. با انتخاب درست چسب مورد استفاده میتوان از جدا شدن احتمالی لیبل پلی کربنات از سطح دستگاه در شرایط محیطی سخت اجتناب کرده و از استقامت آن اطمینان حاصل نمود.

 

نصب آسان:

با رعایت چند نکته ساده، چسباندن لیبل پلی کربنات بر روی صفحه دستگاه به راحتی و به درستی انجام می‌پذیرد. ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و گرد و خاک تمیز کرده، قسمتی از روکش چسب پشت پنل را جدا کرده و لیبل پلی کربنات را در محل قرارگیری تنطیم و فیکس میکنیم سپس قسمت جدا شده‌ی چسب را در محل خود چسبانده و بعد از اطمینان از محل قرارگیری، باقیمانده ی روکش چسب را جدا کرده و بر روی دستگاه می‌چسبانیم.

 

 

هدف ما کیفیت بالا و رضایت مشتریان

در کمترین زمان و بهترین قیمت است

 چاپ سپیا مجهزترین مجتمع چاپ دیجیتال Eco Solvent و UV است که تمامی محصولات چاپی را به صورت آنلاین و حضوری برای کلیه همکاران و مخاطبان عرضه می‌نماید. تخصص ما چاپ‌ لیبل پلی کربنات،چاپ استیکر و وینیل، برش کاتر پلاتر، چاپ لیبل ژله ای، چاپ کاتری  و… می‌باشد و با توجه به کیفیت، زمان و قیمت بی‌رقیب هستیم

چرا از سپیا خرید کنیم؟

ماشین آلات متنوع و به روز

در مجموعه سپیا طیف وسیعی از ماشین آلات چاپ دیجیتال تهیه و استفاده میگردد.تجهیزات ما شامل پرینتر های اکو سالونت (چینی و ژاپنی)، پرینتر یووی، پرینتر لیزری، لمینیتور وکاتر پلاتر؛ بهترین و بروزترین نوع از انواع خود در سراسر دنیا بوده و محصولی با کیفیت و با تنوع بالا در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و مشتریان با توجه به بودجه، کیفیت، و انتظارات خود امکان انتخاب نوع چاپ مورد نظر را دارا میباشند.

سفارش آنلاین

در مجموعه سپیا امکان ارسال آنلاین به صورت غیر حضوری و دریافت سفارش پس از اتمام مراحل چاپ برای مشتریان عزیز فراهم میباشد.

نظارت دقیق

از زمان سفارش گیری تا تحویل محصول نهایی در تمامی مراحل (فایل ارسالی، مراحل چاپ و پس از چاپ) سفارش مورد نظر مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و ایرادات احتمالی رفع میگردد تا محصول نهایی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.

متریال مرغوب

تلاش ما در استفاده از طیف وسیعی از متریالها با توجه به نیاز و انتظارات مشتری میباشد. متریال و مرکب های چاپی ما همواره از بهترین انواع موجود در بازار تهیه و استفاده میشود و مشتری با توجه به بودجه، کیفیت و انتظارات خود امکان انتخاب کاملی را داراست.

تحویل فوری

 امکان تحویل فوری سفارشات با توجه به ظرفیت بالای ماشین آلات و نیروی انسانی به صورت شبانه روزی فراهم بوده و سفرشات مشتریان عزیز در اسرع وقت تحویل میگردد.

ارسال به سراسر کشور

با توجه به امکان سفارش غیر حضوری، پس از اتمام مراحل چاپ، محصول نهایی بسته بندی و از طرق مختلف (با توجه به نظر مشتری) در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال و تحویل میگردد.

 لیبل پلی کربنات دستگاه شما را

! قدرتمند و جذاب نشان می دهد

پنل-پلی-کربنات

سفارش آنلاین

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ و سایر سایت‌های کلود امکان‌پذیر است

علاوه بر این می‌توانید از طریق فرم سفارش درخواست خود را ثبت نمایید

 

از صبر شما متشکریم